Nie. Zamówienia na Machine Trade można składać bez rejestracji.
Rejestracji można dokonać klikając w ikonę logowania w menu, a następnie w przycisk Rejestracja lub pod tym adresem . Klient zostanie przeniesiony na stronę Formularza Rejestracyjnego, który należy wypełnić poprawnymi danymi. Po dokonaniu rejestracji, konto należy aktywować postępując zgodnie z instrukcjami zawartymi w e-mailu jaki Klient otrzyma na adres podany w toku rejestracji.
UWAGA!!! Wypełnienie Formularza Rejestracyjnego nie zobowiązuje do składania zamówień.
Jeżeli problem z zalogowaniem nie wynika z błędnie wprowadzonego adresu e-mail lub hasła skontaktuj się z nami, a my postaramy się jak najszybciej rozwiązać problem z dostępem do konta.
Najszybciej produkt można odnaleźć po wprowadzeniu jego nazwy bądź modelu lub nazwy producenta w panelu wyszukiwania, który ukaże się po kliknięciu w ikonę lupy w menu u góry strony.
Płatności za zamówiony towar można dokonać w następujący sposób:
Płatność on-line
: za pośrednictwem platformy PayU
Płatność gotówką
: przy osobistym odbiorze towaru
Płatność kartą płatniczą lub kredytową
Przelew na konto bankowe
: na rachunek sprzedawcy ING Bank Śląski: 87 1050 1445 1000 0092 1010 0658
Zamówienie można modyfikować lub anulować do momentu wysłania zamówienia. Modyfikacji można dokonać kontaktując się z nami drogą elektroniczną na adres e-mail biuro@machinetrade.pl lub telefonicznie.
Tak, istnieje taka możliwość. W przypadku takiego zamówienia poza granice kraju koszty transportu pokrywa Klient.
Tak, jest możliwość odebrania zamówionego towaru po uprzednim kontakcie ze sprzedawcą. Towar można odebrać w siedzibie naszego sklepu pod adresem:
ul. Kamieńskiego 36, 30-524 Kraków.
Przy odbiorze można skorzystać z możliwości zapłaty gotówką za zamówiony towar.
Przy zamówieniu powyżej 2 500 złotych koszty wysyłki pokrywa sklep.
Przy zamówieniu poniżej tej kwoty koszty wysyłki ponosi Klient.
Całkowity koszt zamówienia (tj cena produktów plus koszty dostawy) podany jest w formularzu zamówienia przed zaakceptowaniem zamówienia przez Klienta. Koszty przesyłki uzależnione są od wagi oraz gabarytów danego produktu. Koszt przesyłki uwzględniony będzie na fakturze lub dowodzie dostawy.
Czas realizacji zamówienia wynosi do 14 dni od momentu złożenia prawidłowego zamówienia.
W przypadku zaistnienia jakichkolwiek okoliczności niezależnych od Sprzedawcy, które mogą wydłużyć czas dostawy zamówienia Klienta zostanie niezwłocznie poinformowany o nowym terminie dostawy.
Warunkiem realizacji zamówienia jest potwierdzenie prawidłowo złożonego zamówienia telefonicznie bądź pocztą elektroniczną przez Sprzedającego w terminie 3 dni roboczych od dnia prawidłowo złożonego zamówienia przez Klienta.
Zamówienie może zostać anulowane jeżeli Sprzedający nie ma możliwości potwierdzenia złożonego zamówienia poprzez podanie niepoprawnego numeru telefonu przez Klienta w terminie 7 dni od dnia złożenia zamówienia.
Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT albo paragon, w zależności od przekazanej dyspozycji Klienta w zamówieniu.
Konsument ma prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji przesyłając oświadczenie na adres Pablo Paweł Dudek, ul. Strzelecka 2, 32-700 Bochnia lub pocztą elektroniczną: biuro@machinetrade.pl.
W przypadku pytań, których odpowiedzi tutaj nie uzyskałeś/aś skontaktuj się z nami telefonicznie +48 882 790 282 lub drogą elektroniczną na adres biuro@machinetrade.pl. Chętnie odpowiemy na każde pytania.