Napęd posiada składany uchwyt co zmniejsza o 50% objętość transportową. Siła mimośrodów jest regulowana na 4 pozycjach w celu dostosowania jej do długości profilu i gęstości wibrowanego betonu. Silnik oddzielony od podłoża, co pozwala na uniknięcie rozprysków i zmniejsza ryzyko zanieczyszczenia. System napędu ze sprzęgłem odśrodkowym. Wysoka wydajność co do powierzchni i objętości wibrowanego betonu.
Profil aluminiowy o długości od 2 do 5 metrów. Profil symetryczny podwajający żywotność urządzenia poprzez prostą wymianę. Profil i podstawa, w celach transportowych rozłączane są ręcznie.
Dane techniczne
Silnik : HONDA GX-35 4 suw
Cylinder : 35,8 CC
Moc : 1,6 KM
Paliwo : benzyna bezołowiowa
Objętość zbiornika : 0,7 l
Częstotliwość wibracji : do 9.500 /min
Siła odśrodkowa : 2.000 N
Ciężar : 12,2 kg