Sprężarka olejowa, wyposażona w elektryczny kabel przyłączeniowy, zasilanie 400V/50Hz., dwa tłoki oraz reduktor z manometrem i szybkozłączką umożliwiający ustawienie żądanego ciśnienia na wylocie. Dodatkowo sprężarka wyposażona w zaworek odciążający zabezpieczający silnik przed przeciążeniem i ułatwiający ponowny rozruch.
Wydajność ssawna [l/min]: 560
Wydajność ssawna [m3/h]: 31
Pojemność zbiornika [litry]: 270
Ciśnienie max [bar]: 15
Moc silnika [kW]: 4
Ilość cylindrów [n0]: 2
Stopnie sprężania [n0]: 2
Napięc. zasil. [V]: 400
Hałas [dB]: 81
Obroty [obr/min]: 1100
dł. x szer. x wys. [cm]: 152x59x126
Waga [kg]: 175
Zalety:
-Sprężarka z napędem pasowym-dwustopniowa o podwyższonym ciśnieniu.
-Sprężarka wyposażona w filtr ssawny powietrza o gradacji 25um.
-Żeliwny cylinder gwarantuje dłuższą żywotność i wydajne chłodzenie.
-Uszczelnienie tłoka w cylindrze za pomocą trzech pierścieni zapewnia niskie zaolejenie sprężanego powietrza.
-Modułowa płyta zaworowa zapewnia na stałym poziomie przepływ powietrza, dzięki ciągłemu chłodzeniu poprzez strumień powietrza zasysającego.
-Łatwa kontrola poziomu oleju poprzez wziernik.
-Dwustopniowy proces sprężania najpierw do 4 bar i ostatecznie do ciśnienia max w zbiorniku, z pośrednim układem chłodzenia.
-Zasilanie 400/50Hz.
-Sprężarka tłokowa w której silnik jest połączony poprzez przekładnię pasową z agregatem sprężarkowym.
-Dwa tłoki umieszczone obok siebie w jednym cylindrze, układ rzędowy.
-Dwustopniowe sprężanie powietrza, przy jednoczesnym zastosowaniu chłodnicy powietrza w procesie sprężania międzystopniowego, dzięki czemu uzyskujemy większą sprawność.
-Zbiornik wyposażony w kółka i rączkę, dzięki czemu łatwo się ją przemieszcza.
-Wyposażona w manometr kontrolny ciśnienia w zbiorniku i reduktor ciśnienia z dwoma szybkozłączami ułatwiającymi podłączenie narzędzi.
-Praca sprężarki kontrolowana jest przez wyłącznik ciśnieniowy zapewniający jej pracę w automacie.
-Samoczynne uruchomienie przy minimalnym ciśnieniu i włączenie po osiągnięciu maksymalnego ciśnienia.
-Dodatkowo sprężarka wyposażona w zaworek odciążający zabezpieczający silnik przed przeciążeniem i ułatwiający ponowny rozruch sprężarki.
-Zbiornik sprężonego powietrza zabezpieczony zaworem bezpieczeństwa i wyposażony w zaworek ułatwiający odwodnienie zbiornika.
-Zastosowanie dużych średnic łożysk w systemie ułożyskowania wału korbowego gwarantuje ich długą żywotność.
Prąd znamionowy (przy 1 fazie) | , |
Prąd znamionowy (przy 3 fazach) | , |
Napięcie/Zasilanie (przy 3 fazach) | , |
Wymiary | , |